diumenge, 15 de gener del 2012

impacte xarxes en l'aprenentatge en la universitat




-ESTEVE MON, F.; GISBERT CERVERA, M.: "El nuevo paradigma de aprendizaje y nuevas tecnologias". REDU 9,3, diciembre 2011http://redaberta.usc.es/redu/index.php/REDU/article/view/301/pdf

Interessant article. Tracta de 2.0 vinculada a tres vessants del món universitari: a. l'administrativa i la gestió; b. Com contingut d'estudi i c. com recurs educatiu (xarxes. blogs, etc). Bona bibliografia actualitzada.


-ESPUNY VIDAL, L; GONZALEZ MARTÍNEZ, J; LLEIXÀ, M.; GISBERT, M.: "Actitudes y expectativas del uso educativo de las redes sociales en los alumnos universitarios". RUSC 8.1.:  El impacto de las redes sociales en la enseñanza y aprendizaje.gener 2011, p. 171-185

l'artile pretèn estudiar l'actitud que l'alumnat de primer curs de Grau de l'Escola de professorat de la URV té respecte les xarxes socials i el seu ús didàctic. Fet a partir d'un qüestionari. l'objectiu és saber  quina és la relació que es dóna entre l'ús real de les xarxes socials en el context acadèmic i la utilitat didàctica esperada i establir quines són les accion requerides per aprofitar-les des del punt de vista didàctic les xarxes socials i el treball en col·laboració.
els resultats de l'estudi demostren que l'alumnat presenta una bona actitud com usuari de les xarxes socials, tot i que mostren menys expectatives pel que fa a la docència. Els autors consideren que es degut a la falta d'ús d'elles i el poc profit que se n'ha tret fins ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada